• BIST 106.991
  • Altın 151,567
  • Dolar 3,6762
  • Euro 4,3196

    Aspirin yanınızda olsun

    04.10.2009 11:02
    Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Can Hasdemir, Türkiye'de her üç dakikada bir kişinin kalpten öldüğünü belirterek, kalp krizi geçirdiğinden şüphelenenlere, iki aspirini çiğneyerek yutmasını ve hemen 112'nin a
    Aspirin yanınızda olsun
    Aspirin yanınızda olsun Aspirin yanınızda olsun Aspirin yanınızda olsun

    Antalya'da düzenlenen 5. Kardiyoloji ve Kardiyovasküler Cerrahide Yenilikler Kongresi'ne katılan Doç. Dr. Hasdemir, 'Göğüs ağrısı başlayan bir kişi, 'Bu hiç benim yaşadığım bir ağrı değil' diyorsa kalp krizi geçiriyor olabilir. Bu şüphe varsa iki aspirin çiğneyerek yutulmalı ve hemen 112 aranmalı. Aspirin, çocuk aspirini de büyük aspirini de olabilir. Aspirin kanın sulanmasını sağlar' dedi./yeni şafak

    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, Türkçe karakter kullanılmayan ve kişilik haklarını hiçe sayan yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
    Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim