Mahalle sakinleri, durumu defalarca Aydın Su ve Kanalizasyon İdaresi’ne (ASKİ) bildirdiklerini ancak hiçbir müdahale yapılmadığını belirtiyor. “Her yerde kuraklık konuşulurken, bizim suyumuz göz göre göre boşa akıyor” diyen yurttaşlar, belediyeden bir an önce çözüm bekliyor.

ASKİ’ye çağrı: Nerede bu kurum?
Vatandaşlar, sosyal medya üzerinden de Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ’yi etiketleyerek, duruma müdahale edilmesini istedi. Ancak aradan geçen günlere rağmen su kaybı sürüyor.

Kuşadası Belediyesi Arya Tesisleri'nde nakit uygulaması sona erdi
Kuşadası Belediyesi Arya Tesisleri'nde nakit uygulaması sona erdi
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2025 08 06 At 23.30.24

Varlık 2 100-1