Aydın İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı çeşitli şubelerde görev yapan 23 polis emekliye ayrıldı. Emekliye ayrılan personeli ile bir araya gelen Aydın İl Emniyet Müdürü Armağan Adnan Erdoğan bugüne kadar verdikleri hizmetlerden dolayı kendilerine teşekkür ederek, emekli hayatlarında başarılar diledi.

Bozdoğan'da traktör kazası: 1 ölü
Bozdoğan'da traktör kazası: 1 ölü
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2025 10 17 At 11.23.58 (2)Whatsapp Image 2025 10 17 At 11.23.58 (1)Whatsapp Image 2025 10 17 At 11.23.58