Başkan Çerçioğlu paylaşımında şu ifadeleri kullandı;

"Sevgili Aydınlılar;

Ramazan Bayramı süresince belediye otobüslerimiz ücretsiz olarak hizmetinizdedir.

Sevdiklerinizle birlikte mutlu bayramlar diliyorum."