• BIST 106.843
  • Altın 142,630
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209

    Vücut geliştirirken canından oluyordu

    19.10.2011 12:37
    Vücut geliştirme uğruna 4,5 ay sürekli ilaç kullanan Murat Cem Aykanat, kalbinin üç kat büyümesi ve iki damarın yırtılması sonucu kalp krizi geçirdi
    Vücut geliştirirken canından oluyordu
    Vücut geliştirirken canından oluyordu Vücut geliştirirken canından oluyordu Vücut geliştirirken canından oluyordu

     

    Murat Cem Aykanat (23) adındaki genç, vücudunu geliştirmek uğruna kullandığı ilaçlar nedeniyle canından oluyordu.
     
    Aykanat'ı ameliyat eden Doç. Dr. Akgül, gencin kalp kriziyle hastaneye getirildiğini ifade ederek, gördükleri tablo karşısınrda şaşkınlık yaşadıklarını belirtti.
     
    Akgül, çok nadir görülen şekilde kalbi besleyen 2 damarda yırtılma meydana geldiğini dile getirerek, 'Kalp olduğunun 3 katı büyüklüğündeydi" dedi.
     
    Hastasının vücut geliştirmek için steroid, amino asit, protein tozu gibi ilaçları son 4,5 ayda çok yoğun bir şekilde kullandığına dikkati çeken Akgül, şöyle devam etti:
     
    'Bilinçsizce kullanılan bu ilaçlar hem hormonal, hem de kardiyovasküler sistem üzerinde olumsuz etkileri var." Murat Cem Aykanat ise Kazakistan'da açtığı spor salonunda antrenörünün tavsiyesiyle kas yapıcı ilaçlara başladığını ifade ederek, "Bu ilaçlardan her gün 50 tablet aldım. Ve 1 miligram da iğne yaptırdım. Bundan sonra doktora danışmadan asla hiçbir ilaç kullanmayacağım" şeklinde konuştu.
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, Türkçe karakter kullanılmayan ve kişilik haklarını hiçe sayan yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
  • Stresi, yiyerek atlatamazsınız!05 Ekim 2012 Cuma 09:39
  • Kafeinli kahvenin bir zararı daha04 Ekim 2012 Perşembe 13:33
  • Erkeklerin kurtarıcısı 5 yalan03 Ekim 2012 Çarşamba 21:03
  • Erciyese kar yağdı03 Ekim 2012 Çarşamba 11:03
  • Sevgi zinciri bir yuvayı dağıttı03 Ekim 2012 Çarşamba 07:29
  • Türkiyede aşkın ömrü bakın ne kadar çıktı?02 Ekim 2012 Salı 16:22
  • El arabalı trafik eğitimi02 Ekim 2012 Salı 16:21
  • Zayıflama ilaçlarına ceza yağdı02 Ekim 2012 Salı 13:28
  • Yolcu otobüsü TIRa çarptı02 Ekim 2012 Salı 12:20
  • Böylesi görülmedi! +1302 Ekim 2012 Salı 09:18
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim