• BIST 90.182
  • Altın 146,281
  • Dolar 3,6195
  • Euro 3,9306

    Talk-show sunacak iddiası

    25.01.2012 16:33
    Talk-show sunacak iddiası
    Geçen yıl, ABD dışişleri yazışmalarını yayımlayarak uluslararası gündem yaratan Wikileaks internet sitesinin kurucusu Jullian Assange'in bir televizyon programı sunacağı iddia edildi.
    Talk-show sunacak iddiası Talk-show sunacak iddiası Talk-show sunacak iddiası

    Assange ve yapımcısı tarafından henüz doğrulanmayan iddiaya göre söz konusu program Kremlin'e yakınlığıyla bilinen Russia Today isimli, İngilizce yayın yapan uydu kanalında yayınlanacak.

    Wikileaks internet sitesinde yer alan habere göre program Assange'ın "önemli siyasi aktörler, düşünürler ve muhaliflerle yapacağı mülakatlardan" oluşacak ve adı "Moskova Raporu" olacak.

    Haberde ayrıca, Mart ayında yayına başlayacak programın yarım saatlik bölümler halinde 10 hafta yayınlanacağı belirtildi.

    Çekimler Londra'da yapılacakAssange'in program yapacağı iddia edilen Russia Today (RT) isimli kanalın internet sitesinde dün çıkan bir haberde "Sanal dünyanın en önemli eylemcisi Assange, yalnızca RT'de yayınlanacak bir talk-show'a hazırlanıyor" denildi.

    Kanalın genel yayın yönetmeni Margarita Simonyan, Assange'ın programının "kendisinin en iyi bildiği alan olan tartışma yaratan konularla" ilgili olacağını belirtti.

    Simonyan "mükemmel olacağını" belirttiği programın çekimlerinin Assange'ın ev hapsinde olduğu İngiltere'de yapılacağını söyledi.

    Wikileaks internet sitesinde ise programla ilgili olarak "Daha adil bir dünya için öncülük yapmış ve politik baskının mağduru olmuş Assange, küresel boyuttaki tartışmaları ve ileri yönde atılacak adımları değerlendirecektir" denildi.

    İsveç'te cinsel tacizden suçlu bulunan Julian Assange, yaşamakta olduğu İngiltere'den sınırdışı edilmesine karşı yasal itirazda bulunmuştu.

    Tepkiler gecikmedi
    Russia Today kanalının Kremlin'e yakın duruşu ve taraflı olduğu iddia edilen yayınları sebebiyle, sosyal iletişim kanallarında Assange'a yönelik tepkiler gecikmedi.
    Guardian gazetesinin Moskova muhabiri Miriam Elder "Assange'ın özgürlük ve şeffaflığa olan inancıyla Kremlin'e program satmak, tam olarak nasıl yan yana gelebilir?" dedi.

    Alman Der Tagesspiegel dergisinden Claudia von Salzen ise "Assange, yetkililerin yolsuzluk yaptığını ortaya çıkarıp hapse atılan ve hayatını kaybeden Rus muhalif Sergei Magnitsky'den haberi var mı?" sorusuyla, Assange'ın iddia edilen programına tepki gösterdi.

     

    sabah

    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, Türkçe karakter kullanılmayan ve kişilik haklarını hiçe sayan yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
  • Tayvan’da bir kişinin kulağından böcek çıktı06 Ekim 2012 Cumartesi 09:38
  • Sınıra yaklaşmayın uyarısı06 Ekim 2012 Cumartesi 08:27
  • Suriye: Özür dilemedik06 Ekim 2012 Cumartesi 07:40
  • Köylüler bu kulübe için seferber oldu05 Ekim 2012 Cuma 19:30
  • Mescid-i Aksa karıştı05 Ekim 2012 Cuma 18:02
  • İşte Suriyenin zayiatı05 Ekim 2012 Cuma 17:12
  • Gerçek işsizlik yüzde 1105 Ekim 2012 Cuma 17:10
  • Büyük tehdit: O esirler idam edilebilir!05 Ekim 2012 Cuma 17:08
  • İtalya: Esed provokasyonlara son vermeli05 Ekim 2012 Cuma 16:28
  • 11 Yaşındaki Çocuk Buldu05 Ekim 2012 Cuma 16:15
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim