• BIST 97.533
  • Altın 145,776
  • Dolar 3,5736
  • Euro 3,9953

    Ölüm sebebi “kas yapıcı hap” çıktı

    19.05.2014 19:10
    Ölüm sebebi “kas yapıcı hap” çıktı
    İzmir’in Buca ilçesinde çalıştığı kuaförde fenalaşarak hastaneye kaldırılan ve 11 gün dayanabilen Yasin Nikbay’ın ölüm sebebi ortaya çıktı.
    Ölüm sebebi “kas yapıcı hap” çıktı Ölüm sebebi “kas yapıcı hap” çıktı Ölüm sebebi “kas yapıcı hap” çıktı

    Uyuşturucu hap kullandığı düşünülen Nikbay’ın otopsisinde, mankenlik hayaliyle düzgün bir vücuda sahip olabilmek için, gıda takviyesi diye satılan ancak içeriğinde kimyasal maddeleri barındıran kas yapıcı haplardan kullandığı ortaya çıktı. Nikbay’ın, temin ettiği kas yapıcı hapları, hiçbir protein takviyesi olmadan ve uyarıları dikkate almadan bilinçsizce kullanmaya başladığı anlaşıldı. Gıda takviyesi adı altında satılan ancak içeriğinde kimyasal maddeler bulunan haplardan içen gencin vücut kas sisteminin bozulduğu ve geçirdiği kalp krizi sonucu öldüğü belirlendi.

    Avukat Rahşan Şahin, “Uyuşturucu soruşturmasını savcı kapattı ama, şimdi de en az onun kadar zararlı olan bu konuyla ilgili soruşturma başlatılacak.” dedi. Acılı anne Perihan Nikbay da haplara isyan etti: “İyi bir vücuda sahip olmak için hap kullandığını bilmiyordum. Bu haplar, Sağlık Bakanlığı’nın onayı olmadan satılıyormuş. Sorumlular bulunarak cezalandırılsın istiyorum, başka çocuklar zarar görmesin.”

    VÜCUT GELİŞTİRME İLAÇLARI, 21 YAŞINDAKİ GENCİ KOMALIK ETTİ

    Öte yandan vücut geliştirme ilaçlarının gelişi güzel kullanılması bir gencin daha hayatını kararttı. Malatya İnönü Üniversitesi’nde öğrenim gören 21 yaşındaki Orhan Şahin, vücudunu geliştirmek uğruna kullandığı ilaçlar sebebiyle komaya girdi. Kas gelişimini hızlandırmak için kullandığı ilaçlara bağlı olarak 3 kez kalbi duran Şahin, 13 gündür yoğun bakım servisinde destek ünitesine bağlı tutuluyor.

    Adıyaman’ın Gerger ilçesinde mahalle muhtarı olan baba Hüseyin Şahin, “Dolabındaki hapları aldık hastaneye getirdik. Bunların vücut geliştirme ilaçları olduğunu söylüyorlar. Bu ilaçlar ortada kolayca satılmamalı. Gerekli önlemler alınmalıdır.” diye konuştu.

    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, Türkçe karakter kullanılmayan ve kişilik haklarını hiçe sayan yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
    Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim