AYDIN

CHP'li Germencik Belediyesi ağaçları kaşla göz arasında kesti

Germencik Belediyesi deprem krizini fırsata çevirerek Park Mahallesindeki ağaçları yok etti.

Abone Ol

Mahalle sakinleri iki okul bulunan yerde 4 şeritli yol yapılacağını savunurken "Ağaçlar kesilmeyecek diye söz verdiler ama deprem günü okullar tatil olduktan sonra sokak boşalınca bütün ağaçları kestiler. Millet can derdinde bunların tüm derdi burdaki çamlarmış." diyerek Germencik Belediyesi'ne tepki gösterdiler.

{ "vars": { "account": "UA-18838004-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }