Kuşadası Belediye Başkanı Özer Kayalı, zamanın büyük bir kısmını alanda geçirmeye başladı. Mesai sonrası ve hafta sonlarında sorumluluk sahası içinde yer alan yerleşim birimlerine ziyaret eden Kuşadası Belediye Başkanı Özer Kayalı, Karaova mevkiinde yer alan Karasu pazarı esnaflarıyla bir araya gelerek birlikte çay sohbetinde bulundu. Nazilli Tatil Sitesi yönetim binasına ziyaret ederek, vatandaşlarla ve site yönetimi ile birlikte kısa süren bir sohbet gerçekleştirdi.

Site sorunlarının ve çözüm yollarının görüşüldüğü ziyaretin oldukça verimli geçtiğini ve sorunlarını Başkana aktardıklarını belirten Site Yöneticisi Erol Bellisan, “Ege bölgesinin en büyük alana ve en kalabalık nüfusa sahip olan Nazilli Tatil Sitemizde yaşayan tatilcilerimize en güzel hizmeti vermek için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz. Çöpümüzü ve otlarımızı belediyeye yük olmadan kendimiz topluyoruz. Sahilimizle ilgili temizlik ve bakım çalışmalarında araç gereçlerimiz olmadığı için sıkıntı çekiyoruz. Sahilimizin, belli bir bölümü sit alanı olduğu için temizlik ve bakım çalışmaları yapamıyoruz çünkü yasak. Daha önce bu bölümde yaptığımız bir çalışma nedeniyle bir buçuk yıl süren bir yargılama süreci yaşadım ve beraat ettim. Sitemizde yaz sezonunda ortalama 5 -6 bin kişi tatil yapıyor. Nazilli sitesinin potansiyeli var ama Sitemizde bazı sorunlar da yaşıyoruz, örneğin arıtma tesisimiz yok foseptiklerimiz var. Kuşatak projesi arıtma tesisinin bir an önce faaliyete geçmesini diliyoruz. Sitemizin en önemli sorunlarından biri de, geçen yıl şikayet üzerine ruhsatsız olması nedeniyle yıkımı gerçekleşen sosyal tesislerimiz. Burada, yeni ticari alan oluşturulup sosyal tesis inşa edilmesi gerek. Site sakinlerimizin vakit geçirebilecekleri çay bahçesi, gençlerimizin eğlenebileceği tesisler, yaşlılarımızın oturup dinlenebilecekleri alanlara ihtiyacımız var. Sizlerden yasalar çerçevesinde desteğinizi bekliyoruz” diye konuştu.

Anlatılanları dikkatle dinleyen Kayalı ; “Turizm kenti Kuşadası ilçemizin sınırlarında yaşayan herkese gerekli hizmeti verme çabasıyla çalışıyoruz. Kuşatak projesi arıtma tesisimiz yaklaşık bir buçuk yıl sonra hizmete girecek. Sosyal tesis talebiyle ilgili olarak da konuyu hukuki açıdan inceleyerek yasalar çerçevesinde gerekli çalışmaları yaparız.

Ayrıca, Belediyemizde 2 adet plaj temizleme aracımız mevcut, sezon başında bir defalık size yardımcı olabiliriz” diye konuştu.