• BIST 97.717
  • Altın 143,837
  • Dolar 3,5683
  • Euro 3,9936

    TRT kaç para verdi?

    16.01.2009 09:07
    TRT kaç para verdi?
    TRT2'nin firari Ergenekon sanığını canlı yayına çıkarması kadar ödediği ücrette olay oldu. Güney, TRT'ye oldukça pahalıya mal oldu. Gazeteport İnternet Sitesi'nin haberi şöyle..
    TRT kaç para verdi? TRT kaç para verdi? TRT kaç para verdi?

    Ergenekon olayının kilit ismi Tuncay Güney"e, TRT 2"de katıldığı canlı yayın için 15 bin dolar para ödendiği öğrenildi. Bu yayın için TRT"nin canlı yayın bağlantı ve link ücreti olarak da 60 bin dolar ödeyeceği, böylelikle Güney ve Ergenekon programının 75 bin dolara mal olduğu bildirildi.

    60 bin dolarlık faturanın TRT ile EBU arasındaki anlaşma uyarınca, daha sonra mahsup edileceği kaydedildi. Güney"in canlı olarak katıldığı, Ankara stüdyosunda ise Mehmet Elkatmış, Fikri Sağlar ve Şamil Tayyar"ın bulunduğu programın reyting rekoru kırdığı da bildirildi.

    Programın konuklarından Fikri Sağlar, TRT'nin Güney'e para ödemeyi kabul ettiğini belirtmekle birlikte rakam telefuz etmedi.

    ÖZKÖK'TEN VİLLA PARASI İSTEMİŞTİ

    TRT 2"de katıldığı programda Kanada"nın Toronto kentinde hayatını sürdürmek için ne tür bir maddi geliri olduğu ve kaynağını açıklamayan Güney, gazetecilerden iş istemiş ve Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök için de ""Bana bir villa parası göndersin"" demişti. Kanada"da Haham yardımcılığı yapan Tuncay Güney, 8 yıldır yurt dışında bulunuyor.

    32. GÜN'DEN DE 40 BİN DOLAR

    Güney"in daha önce canlı yayın ile katıldığı Kanal D"deki 32. programı için de 40 bin dolar ücret aldığı öğrenildi. Güney"in Habertürk TV"de canlı bir programa çıkmak için de 50 bin dolar istediği ancak Habertürk yöneticilerinin bu talebi reddederek yayından vazgeçtikleri öğrenildi…

    TBMM'YE SORU ÖNERGESİ

    Bu arada CHP"li Zonguldak Milletvekili Ali İhsan Koçal, Devlet Bakanı Mehmet Aydın"ın yanıtlaması istemiyle TBMM Başkanlığına verdiği önergede, Tuncay Güney"in “Devam eden bir davada halkın vergileriyle varlığını sürdüren bir kurumda yayına katılması ve kamuoyuna kirli bilgiler sunmasına izin verilmesi doğru bir tutum mudur? TRT"de yayınlanan program için ödeme yapıldı mı, yapıldıysa ne kadardır?” diye sordu.


    MİLLİYET

    Diğer Haberler
  • O manzaralar içimizi sızlatıyordu06 Ekim 2012 Cumartesi 12:50
  • Sucuk ve Salamı karıştıramayacaklar06 Ekim 2012 Cumartesi 12:48
  • 56 yaşındaki ev hanımının yaptığı pes dedirtti!06 Ekim 2012 Cumartesi 12:47
  • Şehit yakınlarına internet indirimi06 Ekim 2012 Cumartesi 12:39
  • Bir top mermisi daha düştü!06 Ekim 2012 Cumartesi 11:51
  • Bisküvi kutusundan tarih çıktı06 Ekim 2012 Cumartesi 10:58
  • Nevşin Mengü rövanşı böyle aldı!..06 Ekim 2012 Cumartesi 10:56
  • Bu haberi okumadan yola çıkmayın06 Ekim 2012 Cumartesi 10:40
  • 4+4+4ün gerekçeli kararı Resmi Gazetede!06 Ekim 2012 Cumartesi 10:39
  • Başbakan Erdoğanın arıyla imtihanı!06 Ekim 2012 Cumartesi 10:37
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim