• BIST 82.779
  • Altın 146,739
  • Dolar 3,7957
  • Euro 4,0394

    Polis sormadan Zaman yazdı

    13.03.2011 16:39
    Polis sormadan Zaman yazdı
    Yurdakul, Zaman ve Taraf gazeteleri ile Samanyolu TV'ye suç duyurusunda bulundu.
    Polis sormadan Zaman yazdı Polis sormadan Zaman yazdı Polis sormadan Zaman yazdı

    Doğan Yurdakul, kendisi ile ilgili yapılan yayınlar nedeniyle Zaman ve Taraf gazeteleri ile Samanyolu TV'ye suç duyurusunda bulundu.

    Silivri'de tutuklu bulunan Odatv Yayın Koordinatörü Doğan Yurdakul, kendisi ile ilgili yapılan yayınlar nedeniyle Zaman ve Taraf gazeteleri ile Samanyolu TV'ye suç duyurusunda bulundu.

    POLİS DAHA SORMADAN ZAMAN'DA ÇIKTI

    5 Şubat Pazar gecesi 03.00'te yapılan ve Yurdakul'un susma hakkını kullandığı emniyet sorgusunda sorulan sorulardan bazılarının o gün yayınlanan Zaman gazetesinde çıktığı iddia ediliyor.

    TARAF SORGU TUTANAĞINI TAHRİF ETTİ

    Taraf gazetesi ise 9 Mart Çarşamba günü Baş sayfada başlayan ve 11. Sayfada devam eden "TSK'daki bağlantılarını açıkla" başlıklı haberde Doğan Yurdakul'un sözümona emniyette ve savcılıkta sorulan "sorulara" yer verdi. Ancak ODA TV'nin haberine göre Yurdakul'a bu başlıktaki gibi bir soru sorulmamıştı.

    Taraf'taki haberin içeriğinde ise, Yurdakul'a savcılıkta sorulan sorular tahrif edilmişti. Odatv'nin bilgisayarlarına virüs yolu ile gönderilen "panzehir" adlı "dokümanda" iki yerde soyadı belli olmayan "DOĞAN ABİ" şeklinde bir isim geçiyor ve Yurdakul bu kişinin kendisi olduğunu reddediyordu. Ancak Taraf bu gerçekleri saklayarak, bu meçhul "Doğan Abi"nin Doğan Yurdakul olduğu şeklinde suç isnadında bulunmuştu. Ayrıca haberin sonuna İklim Bayraktar'ın sorgusundan alınan bir bölüm monte edilmişti.

    SAMANYOLU: "DOĞAN YURDAKUL SADECE SUSTU"

    Samanyolu TV'nin aynı akşam 18.00'deki ana haber bülteninde Taraf gazetesinin bu haberini kelimesi kelimesine aynen tekrarladı.

    Haberin girişinde ve sonucunda da Yurdakul'un bu iddialara karşı sustuğunu söyledi.

    "Susmaktan" kasıt, emniyette susma hakkını kullanmasından, kelime oyunuyla itibarsızlaştırma üretmekti. Oysa Yurdakul gerek savcılıkta, gerekse mahkemede iddiaların hepsine tek tek cevap verip çürütmüştü. Samanyolu TV Yurdakul'un tavrıyla ilgili hiçbir şey söylemedi.

    Ayrıca habere "görsel" unsur olarak Doğan Yurdakul'u, İlker Başbuğ ile yan yana gösteren montajlanmış bir fotoğraf eklemişti.

    Oda TV'de fotoğrafın aslının 30 Ağustos 2009'daki Zafer Bayramı resepsiyonunda, Genelkurmay Başkanı internet medyası temsilcileri ile birlikte kameralara verilen poz olduğu ve fotoğarafta iki kişinin daha olduğu ileri sürüldü.

    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, Türkçe karakter kullanılmayan ve kişilik haklarını hiçe sayan yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
  • O manzaralar içimizi sızlatıyordu06 Ekim 2012 Cumartesi 12:50
  • Sucuk ve Salamı karıştıramayacaklar06 Ekim 2012 Cumartesi 12:48
  • 56 yaşındaki ev hanımının yaptığı pes dedirtti!06 Ekim 2012 Cumartesi 12:47
  • Şehit yakınlarına internet indirimi06 Ekim 2012 Cumartesi 12:39
  • Bir top mermisi daha düştü!06 Ekim 2012 Cumartesi 11:51
  • Bisküvi kutusundan tarih çıktı06 Ekim 2012 Cumartesi 10:58
  • Nevşin Mengü rövanşı böyle aldı!..06 Ekim 2012 Cumartesi 10:56
  • Bu haberi okumadan yola çıkmayın06 Ekim 2012 Cumartesi 10:40
  • 4+4+4ün gerekçeli kararı Resmi Gazetede!06 Ekim 2012 Cumartesi 10:39
  • Başbakan Erdoğanın arıyla imtihanı!06 Ekim 2012 Cumartesi 10:37
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim