• BIST 89.270
  • Altın 146,921
  • Dolar 3,6543
  • Euro 3,9297

    Öldüren karışım

    02.07.2014 13:42
    Öldüren karışım
    Mersin'de bir yazlık sitede arkadaşlarıyla eğlenirken fenalaşan 19 yaşındaki Tuna Kamil Edebali kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi.
    Öldüren karışım Öldüren karışım Öldüren karışım

    Edebali'nin alkol alarak eğlendikleri gecede esrar, cinsel gücü arttırıcı hap ve enerji içeceği içtiği ileri sürüldü.

    Olay, 28 Haziran'da merkez Mezitli İlçesi Davultepe Mahallesi'nde bulunan yazlık Luna Sitesi'nde meydana geldi. Üniversite sınavlarına giren Tuna Kamil Edebali, arkadaşları Y.A., R.B. ve ortak kız arkadaşları Ö.B. ile birlikte M.A.'nın yazlık evinde toplandı.

    İddiaya göre, Alkol alıp eğlenen gençlerin bazıları esrar kullandı. Sabaha kadar eğlenen gençlerden 

    Tuna Kamil Edebali, Kaçak olarak satılan cinsel gücü arttırıcı hap ve enerji içeceği içti. Kısa süre sonra fenalaşan Edebali, arkadaşları tarafından otomobilleMersin Üniversitesi Tıp FakültesiHastanesi'ne götürülürken yolda öldü. Edebali'nin cenazesi otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

    İhbar üzerine harekete geçen polis, yazlık evde yaptığı aramada esrar, çok sayıda değişik markalarda sigara ve enerji içeceği kutuları bulundu. Birlikte eğlendiği arkadaşlarının ise olayla ilgili ifadeleri alınarak soruşturma başlatıldı. Babası doktor olan Edebali'nin cenazesi yapılan otopsinin ardından Mersin'de toprağa verildi.

    ÖLÜM RİSKİ YÜKSEK

    Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Fevziye Toros, alkol, uyuşturucu, cinsel gücü arttırıcı hap ve enerji içeceğinin birlikte tüketilmesinin ölüme davetiye çıkartmak olduğunu belirterek şu değerlendirmeyi yaptı:

    "Alkol, uyuşturucu ile birlikte alınan ve yan etkileri bir hayli fazla olan cinsel artırıcı haplar birlikte içildikten sonra kalp ritim bozukluğu, yüksek ateş, tansiyon yükselmesi bilinç kaybı ortaya çıkar. Hasta kısa sürede bir sağlık kuruluşuna nakledilmez, erken müdahale edilmezse, rahatsızlık ölümle sonuçlanabilir. Özellikle piyasada tezgah altı reçetesiz satılan cinsel gücü artırıcı hapların, alkol, uyuşturucu ve enerji içecekleriyle tüketilmesi zararlı yan etkileri tetikleyerek ölüme neden olabilir." (DHA)

    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, Türkçe karakter kullanılmayan ve kişilik haklarını hiçe sayan yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
    Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim