• BIST 99.885
  • Altın 141,513
  • Dolar 3,5174
  • Euro 3,9253

    Kipa'yı sen getirmedin mi?

    20.03.2009 11:08
    AK Parti İl Başkanı Sadık Atay, Aydın'da Tariş alanına kurulu Kipa AVM'yi kaldıracağını iddia eden MHP adayı Hüseyin Aksu'ya yönelik sözleriyle yine çok tartışılacak.
    Kipayı sen getirmedin mi?
    Kipa'yı sen getirmedin mi? Kipa'yı sen getirmedin mi? Kipa'yı sen getirmedin mi?

    HABERİN VİDEOSU İÇİN TIKLAYIN

    AYDINPOST ÖZEL-AK Parti İl Başkanı Sadık Atay, Aydın'da Tariş alanına kurulu Kipa AVM'yi kaldıracağını iddia eden MHP adayı Hüseyin Aksu'ya yönelik sözleriyle yine çok tartışılacak.
    "Tariş Sawgın tesislerini nasıl kaldırdıysam, Kipa'yı da aynen şehir dışına taşıyacağım" iddiasında bulunan MHP adayı Hüseyin Aksu'nun dağıttı taahhütnamelerle ilgili olarak konuşan Sadık Atay, "Kipa'yı ordan taşımak biraz sıkar" dedi.
    Kurtuluş Mahallesindeki kahve toplantısında konuşan AKP İl Başkanı Sadık Atay, "40 yılda bir doğru laf etmiş adam helal olsun. İşi ustasına bırakın diyor. Haklı, İlhami Ortekin'in de, Mustafa Selçuk'un da ustası Hüseyin Aksu. Helal olsun vallahi. İlk defa ağzından doğru bir laf çıktı. Hayatında ilk defa böyle doğru söyledi. Bir de fotoğraflarına bakın, ellerini kollarını bağlamış, 9 yıl önceki fotoğraflarla duruyor" diye konuştu.
    Biz birilerine iftira atmaya gelmedik diyen Başkan Sadık Atay, "Lafımızın arkasında duramayacağız hiçbir şey ağzımızdan çıkmaz. Pis su şebekesi büyüdü. Yolun karşında Aykonut var. Adamlar öldü gitti çözüm yok. Diyor ki, Kipa'yı AK Parti getirdi. Yahu Migros'u, Gima'yı Aydın'a getiren sen değil misin? Kipa'nın yeri Tariş kooperatifine ait bir arsa. O dönede de ticari alan. O dönem Tariş, biz burayı konut alanı olarak kullanmak istiyoruz bunu çevirelim diyorlar. Hayır diyor, ticaret alanı olarak kalacak. Ben burayı Aydın'ın cigeri yapacağım diyor. Naptı biliyor musunuz? Türkiye'de bir büyük işadamını Aydın'a getirdi. 110 milyarı banka hesabına yatırttı. Tarişçiler şikayetçi oldu. Kesinlikle böyle bir şey istemiyoruz dediler. Sosyal patlama olmasın diye de sonra bankaya baskı yaparak parayı geri çektirdi. Olan da iki gariban memura oldu.Şimdi de kalkmış Kipa'yı taşıyacağım diyor. Sıkar o vallahi! Neyle taşıyacaksınız. Sen getirdin kardeşim. Getirdiğini neyle taşıyacaksın. Bunları iyi bilin. Biz bir hata yaptık ve vebalini de ödedik. Böyle olacağını bilmiyorduk. Biz hatamızın farkındayız. Diyoruz ki, aynı hatayı bir daha yapmayacağız" dedi.

    Diğer Haberler
    Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim