• BIST 107.041
  • Altın 143,194
  • Dolar 3,5623
  • Euro 4,1506

    İşte Emre'nin dinlemeye takılan konuşması

    03.08.2011 13:05
    Şike soruşturması kapsamında Fenerbahçeli Emre Belözoğlu ile 3 kişi daha ifade verdi.
    İşte Emrenin dinlemeye takılan konuşması
    İşte Emre'nin dinlemeye takılan konuşması İşte Emre'nin dinlemeye takılan konuşması İşte Emre'nin dinlemeye takılan konuşması

    Fenerbahçeli Emre Belözoğlu, Ankaragücülü Kağan Söylemezgiller ve Menajer Ekrem Okumuş, Ankaragücü maçı öncesinde saptanan mesaj trafiği nedeniyle yaklaşık 6 saat sorgulandılar ve serbest bırakıldılar. Futbol yorumcusu Sinan Engin de, adliyede ifade verdi.

    Fenerbahçeli milli futbolcu Emre Belözoğlu, Ankaragücülü Kağan Söylemezgiller ve Menajer Ekrem Okumuş şike operasyonu kapsamında dün sorguya alındılar. Emniyete ifade vermeye gelen üç isim gözaltına alınarak, Adliye'ye sevk edildiler, ardından serbest bırakıldılar.

    Haklarında gözaltı işlemi uygulanan Emre ile Kağan'ın isimleri şike operasyonunun öncesinde Fenerbahçe'nin Ankaragücü'nü deplasmanda 6-0 yendiği maçla gündeme gelmişti. Ak Parti Trabzon milletvekili Kemalettin Göktaş, Emre Belözoğlu'nun maç öncesi Ankaragücü forması giyen 3 futbolcuya mesaj attığı iddiasında bulunmuştu.

     

    Bu iddialara konu isimler, dün sabah saatlerinde İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne geldi. Sorguya alınan 3 kişi hakkında savcılık talimatıyla "şüpheli" sıfatıyla gözaltı işlemi yapıldı. 3 isim 6 saat emniyette tutulduktan sonra garajdan bindirildikleri polis araçlarıyla İstanbul Adliyesi'ne sevk edildi. Soruşturmayı yürüten özel yetkili İstanbul Cumhuriyet Savcısı Mehmet Berk tarafından ifadelerine başvurulan 3 isim serbest bırakıldı.

    Emre, adliyeden ayrılırken basın mensuplarından soru sormamalarını isteyerek, "Bilgimize başvurdular. Sabah itibariyle emniyette olsun, savcılıktaki arkadaşlar olsun bize gerçekten çok iyi davrandı, bizi ağırladılar. Şu an itibariyle serbest bıraktılar" diye konuştu. Fenerbahçeli futbolcu, "Bundan sonra da söyleyecek bir şey yok. Artık süreci hep beraber takip edeceğiz. Benden de çok fazla bir şey istemeyin. Zaten yeterince yorgunum. Yeterince şeyleri de söyledim içeride" dedi.

    ENGİN'DE ADLİYE'DE
    Savcılık ayrıca dün futbol yorumcusu Sinan Engin'in de bilgisine başvurdu. Sabah saatlerinde avukatıyla birlikte İstanbul Adliyesi'ne gelen Engin, verdiği ifadenin ardından ayrıldı.
    Engin, "Genel olarak Aziz başkan ile yapmış olduğumuz sohbetler. Yani benim şike ve teşvikle ilgili hiçbir konuşmam yok. Bunu zaten yarın ifadeler çıktığı zaman görebilirsiniz. Tamamıyla bilgime başvuruldu. Yaptığımız sohbetlerle ilgili" dedi.

    Fenerbahçe ile ilgili haber yaptırdığına ilişkin iddialar bulunduğu hatırlatılan Engin, "Hepsini söyledik kendisi biliyor. Öyle bir şey yok" diye konuştu.
    Engin, "Sizinle ilgili ithamlara mı cevap verdiniz, yoksa başkalarıyla ilgili sizin konuşmalarınıza mı?" sorusuna da şu karşılığı verdi:
    "Aziz ağabeyle genel olarak konuştuğumuz şeyler. Yani arada bazı şeyler var, ama şike ve teşvikle ilgili bir konuşmamız yok. Bazı şeylerde bilgime başvurdu, burada nedir, burada nedir, bazı fotoğraflar gösterdi, burada nedir, bu nedir diye. Sadece bu. Bunun dışında bazı şeyleri anlatmak istemiyorum, ama savcı son derece beyefendi, çok iyi biri".
    Öte yandan soruşturma kapsamında spor yazarı Tahir Kum'un da ifadesine başvuruldu.

    ‘ZORLAMAYIN’
    Milliyet'in haberine göre; Emre Belözoğlu’nun, menajeri Ahmet Bulut’un ortağı Ekrem Okumuş’un cep telefonundan, Ankaragücülü Kağan Söylemezgiller’e “Oğlum Kağan. Emre abin ben. Aldırıyorum seni buraya. Sakın zorlamayın he” diye mesaj yolladığı iddia edilmişti. Ankaragücü Başkanı Ahmet Gökçek, Okumuş’un yanında Emre'nin de olduğunu ileri sürmüştü.  Bu iddia üzerine Ekrem Okumuş, mesajı gönderdiğini kabul etmiş, ancak Emre'nin haberinin olmadığını vurgulayarak "Şakaydı" açıklamasını yapmıştı. Okumuş, mesajı gönderirken yanında Emre'nin olmadığını da belirtmişti.

    HABER İDDİASI
    Futbol yorumcusu Sinan Engin'in de, Aziz Yıldırım'ın isteği üzerine Hürriyet gazetesine Fenerbahçe ile ilgili haber yaptırttığı iddia edilmişti. Söz konusu gazetenin 20 Mayıs 2011'de yayınlanan spor sayfalarında  "Fenerbahçe formasıyla sahaya girecekler" başlıklı haber yer almış ve Trabzonlu taraftarların, Fenerbahçe'nin şampiyonluğunu ilan ettiği Sivas maçında sahaya girecekleri ileri sürülmüştü. Şike soruşturması kapsamında teknik takibe alınan Aziz Yıldırım ile Sinan Engin'in haberin yayımlandığı gün saat 12.40'ta iletişim tespit tutanağına yansıyan ifadelerinde söz konusu haberi Engin'in yaptırdığı anlaşılmıştı. Konuşma kayıtlarında Engin'in, Yıldırım'ı arayarak "Verdim, gördün değil mi? Felaket manşet yaptırttım bi de. Bütün Trabzonlular falan mail yağmuruna tuttular. Felaket küfür ediyorlar" diye ifadeleri olduğu, Yıldırım'ın da "Bakarım, okurum, sağol eline sağlık, teşekkürler" diye cevap verdiği tespit edilmişti. Engin'in "Senin kardeşin yaptırır işte" karşılığını verdiği belirlenmişti. Hürriyet gazetesi geçtiğimiz hafta Sinan Engin'in işine son vermişti.

    DİNLEMEYE TAKILANLAR
    Polisin tespitlerine göre; Kağan Söylemezgiller'in telefonuna ulaşan "maça fazla asılmaması" yönündeki mesajı Emre Belözoğlu, Ekrem Okumuş'un telefonundan gönderdi. Mesajı Emre'nin gönderdiği Ekrem Okumuş ile Emre Belözoğlu'nun kuzeni Volkan Bahçekapılı arasındaki telefon görüşmesinde teyit edildi.

    Devam eden süreçte, Kağan'ın adına hazırlanan basın açıklamasında herşeyin şaka olduğu belirtildi. Bahçekapılı, bu açıklamayı Kağan'a imzalattı, ardından avukat Sami Dinç aracılığı ile Aziz Yıldırım'a gönderildi. Polise göre Yıldırım'ın olurundan sonra da açıklama yapıldı.

    Dinlemeye takılan ifadeler şöyle:
    1 Haziran 2011'de Volkan Bahçekapılı, "Avukat Sami ile konuştum 'Bizim lehimize ortalık karıştı' diyor.. Ama diyor; Kaan'ın g..... başının oynamaması lazım diyor. Ben de şimdi Barış'ın yanına gidiyorum yani Kaan derse ben böyle bir yazı vermedim diye dedi. Abi olur mu öyle kamera kayıtları telefon görüşmeleri var. Tabi inkar etmemesi lazım diyor. Bundan da yırttın sahtekar" demesi üzerine Emre, "Niye yırtmayacağım i.... ne yapmışız da yırtmayacağım" yanıtını veriyor.

    Yine aynı gün Volkan Bahçekapılı'nın Ahmet Bulut'la yaptığı konuşma:
    VB: Şey yayınlandı abi şey de. İnternet sitelerinin hepsinde var. 'Kaan konuştu aydınlandı' falan diye geçiyor.
    AB: Ama şey demesin Sami bu şimdi çıkıp yalanlamasın bunu benim değil diye.
    VB: Konuştum Sami abi ile sonra Barış abi ile buluştuk, şimdi işte Barış abi böyle hayatta öyle şey yapmaz diyor. Islak imzalı bir de onu inkar edemez ki, zaten nasıl edecek.
    AB: Bu profesyonel iş yapıyorsun abi profesyonel adamlara bir şey diyemiyorum bu amatörce be şimdi... Ha dün başkan da aradı beni.
    VB: Aziz.
    AB: He... Dedi 'Burada mısın gel' dedi. Ahmet yok dedim dedi o zaman şey gelsin dedi.
    VB: Eko... şey iyi ya neyse bu açıklama bizi çok rahatlatır Ahmet abi.

    ENGİN DOSYASI
    Sinan Engin'in de 6-0 kazanılan Ankaragücü maçından önce Aziz Yıldırım'la yaptığı telefon konuşmaları dosyada şu şekilde yer alıyor:  (13 Mayıs 2011)
    SE: Sestak oynamıyor başkanım. Sezonu kapatmış gitmiş. Orhan Kılıç Ankara muhabiriyle konuştum, onların en iyi futbolcusu o.
    AY: İyi yeneriz ya.
    SE: Sabara, Sestak oynamıyor.
    AY: Sen demin oynamayacak falan dedin, ama dümen de yapabilir bunlar ha.
    SE: Demin bir daha sorduk öteki tarafta dedi idmanlara çıkıyor dedi. Orhan Kılıç Ankara’da var ya bizim... O dedi oynamıyormuş dedi. Oynasa da oynamasa da önemli değil ezeriz geçeriz başkanım. Dayanamazlar bize, ama ben zannetmiyorum. Şimdi Tunç tekrar sordu bugün düz koşu yapmış yani kenarda.
    AY: Yetiştirirler zorla oynatırlar.

    MYNET

    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, Türkçe karakter kullanılmayan ve kişilik haklarını hiçe sayan yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
  • O manzaralar içimizi sızlatıyordu06 Ekim 2012 Cumartesi 12:50
  • Sucuk ve Salamı karıştıramayacaklar06 Ekim 2012 Cumartesi 12:48
  • 56 yaşındaki ev hanımının yaptığı pes dedirtti!06 Ekim 2012 Cumartesi 12:47
  • Şehit yakınlarına internet indirimi06 Ekim 2012 Cumartesi 12:39
  • Bir top mermisi daha düştü!06 Ekim 2012 Cumartesi 11:51
  • Bisküvi kutusundan tarih çıktı06 Ekim 2012 Cumartesi 10:58
  • Nevşin Mengü rövanşı böyle aldı!..06 Ekim 2012 Cumartesi 10:56
  • Bu haberi okumadan yola çıkmayın06 Ekim 2012 Cumartesi 10:40
  • 4+4+4ün gerekçeli kararı Resmi Gazetede!06 Ekim 2012 Cumartesi 10:39
  • Başbakan Erdoğanın arıyla imtihanı!06 Ekim 2012 Cumartesi 10:37
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim