• BIST 107.206
  • Altın 143,369
  • Dolar 3,5533
  • Euro 4,1312

    İsmet Berkan'dan dava

    29.05.2008 18:15
    Sahibi olduğu Kanaltürk'ü farklı görüşteki Koza Grubu'na satınca Radikal Gazetesi'nin "bizkaclirayız.com.tr" başlıklı haberine konu olan Tuncay Özkan'ın, "Ederin kaç lira söyle köpek" hakaretine maruz kalan gazetenin Yayın Yönetmeni İsmet Berkan dava açtı
    İsmet Berkandan dava
    İsmet Berkan'dan dava İsmet Berkan'dan dava İsmet Berkan'dan dava

    Sahibi olduğu Kanaltürk'ü farklı görüşteki Koza Grubu'na satınca Radikal Gazetesi'nin "bizkaclirayız.com.tr" başlıklı haberine konu olan Tuncay Özkan'ın, "Ederin kaç lira söyle köpek" hakaretine maruz kalan gazetenin Yayın Yönetmeni İsmet Berkan dava açtı. Berkan, Kanaltürk'ün eski sahibi Yaşam Televizyon Şirketi, satın alan Koza Grubu'na ait ATP Şirketi ve hakareti yağdıran Tuncay Özkan aleyhine 100 bin YTL manevi tazminat davası açtı.



    Kurduğu Kanaltürk ve www.bizkackisiyiz.com isimli internet sitesi ile ulusalcıların merkezi haline gelen Tuncay Özkan, kanalı iktidara yakın olduğu iddia edilen Koza Davetiyeleri'nin sahibi olan Akın İpek'in ATP İnşaat Şirketi'ne satınca bir anda en çok tartışılan isim oldu.

    Basın piyasasına bomba gibi düşen bu haber üzerine Radikal Gazetesi, ulusalcı yayınları ve iktidara yaptığı saldırılar ile tanınan Kanaltürk'ün iktidara yakın işadamı olan Akın İpek'e satılmasını, www.bizkaclirayız.com.tr manşeti ile eleştirdi.

    Bu manşet üzerine aynı akşam Kanaltürk ana habere katılan Tuncay Özkan, gazetenin Yayın Yönetmeni İsmet Berkan aleyhine ağza alınmayacak hakaretlerde bulundu. Tuncay Özkan, 13 Mayıs 2008 tarihinde, canlı yayında İsmet Berkan'a yönelik şu hakaretlerde bulundu:

    "Sen hiç kimseyi satın alamazsın alçak.", "Kaç paraysa maaşın söyle ben sana göndereyim, bugün çok param var. İsmet Berkan sana sesleniyorum, kaç para istiyorsun, senin ederin kaç para, kaç kuruşsun sen.", "Köpek, alçak, namussuz."

    Bu hakaretlere karşı Tuncay Özkan ve Kanaltürk'ün eski sahibi Yaşam Televizyon Şirketi ile yeni sahibi ATP İnşaat aleyhine 100 bin YTL tazminat davası açan İsmet Berkan, dava dilekçesine 30 yıllık başarılı bir gazeteci olduğunu ve 2000 yılından bu yana da Radikal Gazetesi'nin yayın yönetmenliğini yaptığını hatırlatarak başladı.

    Kanaltürk'ün Koza İpek Grubu'na satışını haber yaptıklarını hatırlatan Berkan, "Ulusal bir kanalın satışı haberdir. Kendini 'ulusalcılık' misyonunun yayın organı olarak tanıtan ve bu konuda kamuoyunda örgütlenme çağrıları yapan Kanaltürk televizyonunun, tümüyle farklı siyasi ve sosyal bir görüşe sahip bir kişiye satılmasını 13 Mayıs tarihli nüshamızda haber yapıp yorum ve eleştirilerde bulunduk" dedi.

    Davalı Tuncay Özkan'ın bu haber ve yoruma karşı saldırgan bir tavır sergileyerek yukarıda yazılı hakaretleri yaptığını hatırlatan Berkan, bu hakaretlerle kişiliğine saldırıldığını ve küçük düşürüldüğünü belirtti.


    Diğer Haberler
  • O manzaralar içimizi sızlatıyordu06 Ekim 2012 Cumartesi 12:50
  • Sucuk ve Salamı karıştıramayacaklar06 Ekim 2012 Cumartesi 12:48
  • 56 yaşındaki ev hanımının yaptığı pes dedirtti!06 Ekim 2012 Cumartesi 12:47
  • Şehit yakınlarına internet indirimi06 Ekim 2012 Cumartesi 12:39
  • Bir top mermisi daha düştü!06 Ekim 2012 Cumartesi 11:51
  • Bisküvi kutusundan tarih çıktı06 Ekim 2012 Cumartesi 10:58
  • Nevşin Mengü rövanşı böyle aldı!..06 Ekim 2012 Cumartesi 10:56
  • Bu haberi okumadan yola çıkmayın06 Ekim 2012 Cumartesi 10:40
  • 4+4+4ün gerekçeli kararı Resmi Gazetede!06 Ekim 2012 Cumartesi 10:39
  • Başbakan Erdoğanın arıyla imtihanı!06 Ekim 2012 Cumartesi 10:37
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim