• BIST 81.712
  • Altın 147,398
  • Dolar 3,8050
  • Euro 4,0356

    'İHH aracılık etti!'

    15.09.2010 17:51
    İHH aracılık etti!
    İngiliz The Daily Telegraph gazetesi, AK Parti'nin bugün yalanladığı "İran, Türkiye'deki iktidar partisine 25 milyon dolar bağışladı" haberini geri çekmedi ve "Bizde haberler rüyada görülerek yazılmaz. Paranın ulaştırılmasına İHH aracılık etti" açıklaması
    'İHH aracılık etti!' 'İHH aracılık etti!' 'İHH aracılık etti!'

    İngiliz The Daily Telegraph gazetesi, AK Parti tarafından bugün jet hızıyla yalanlanan “İran Türkiye"nin iktidar partisine referandum kampanyasını yürütmede destek için 25 milyon dolar bağışladı” başlıklı haberinin arkasında.

    "BİZDE HABERLER RÜYA GÖRÜLEREK YAZILMAZ"

    AK Parti tarafından yapılan yalanlama üzerine Daily Telegraph Dış Haberler Masası Sorumlusu, 25 milyon dolarlık önemli iddiayla ilgili olarak Gazeteport"a şunları söyledi:

    “Haber halen yayında. Geri çekilmedi. Bizde haberler rüyada görülerek yazılmaz.”

    "KAYNAK BATILI DİPLOMATLAR"

    Daily Telegraph"daki haber ismi açıklanmayan batılı diplomatlara dayandırılıyor ve şu ifadeye de yer veriliyor:

    “Batılı diplomatlar alarmda. İslami partinin lideri Erdoğan"ın seküler Türk anayasasını ortadan kaldırmak için başvurduğu referandum kampanyası için İran Cumhurbaşkanı Ahmedinecad'dan 25 milyon dolarlık bir bağış aldığı bilgisi verildi.”

    İRANLI AHL-BEİT PARAYI ERDOĞAN"A İHH ÜZERİNDEN ULAŞTIRDI

    Daily Telegraph Dış Haberler Masası"ndan Con Coughlin"in açıklaması şöyle:

    “Haberimin sonuna kadar arkasındayım. Para İranlı Ahl-Beit kuruluşu tarafından İHH üzerinden Erdoğan"a ulaştırıldı.”
    İnsani Yardım Vakfı (İHH), Gazze'ye yardım götürürken İsrailli askerlerin saldırısına uğrayan Mavi Marmara baskını ile Türkiye'nin gündemine oturmuştu. İHH'nın ABD tarafından terörist örgütler listesine alınması konusunda Kongre'de büyük baskı bulunuyor.

    İHH, “HABER UYDURMA”

    İHH avukatı Gülden Sönmez Gazeteport"a Daily Telgraph"daki haberin uydurma olduğu açıklamasını yaptı.

    Sönmez şu açıklamayı yaptı:

    HABER UYDURMA

    “Gerçekten şaşkınlık içersindeyiz. Bu habere hala inanamıyoruz. Bu haberi yapan gazetenin bazı kesimlerce kullanıldığını düşünüyoruz. Kasıtlı ve amaçlı uydurma bir haber. Şu anda da bu gazeteye düzeltme ve özür talebimizi içeren bir mektup yazmakla meşgulüz.”

    ARKADAŞLARIMIZ AHL-BEİT"İ TANIYOR OLABİLİR

    İHH"nın avukatı Gülden Sönmez , “İHH olarak haberde adı geçen İranlı Ahl-Beit kuruluşunu tanıyor musunuz?” şeklindeki sorusuna ise şu cevabı verdi:
    “Açıkçası ben şu anda hatırlayamadım ama bazı arkadaşlarımız tanıyor olabilir bu kuruluşu.”
    (Gazeteport)

    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, Türkçe karakter kullanılmayan ve kişilik haklarını hiçe sayan yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
  • Tayvan’da bir kişinin kulağından böcek çıktı06 Ekim 2012 Cumartesi 09:38
  • Sınıra yaklaşmayın uyarısı06 Ekim 2012 Cumartesi 08:27
  • Suriye: Özür dilemedik06 Ekim 2012 Cumartesi 07:40
  • Köylüler bu kulübe için seferber oldu05 Ekim 2012 Cuma 19:30
  • Mescid-i Aksa karıştı05 Ekim 2012 Cuma 18:02
  • İşte Suriyenin zayiatı05 Ekim 2012 Cuma 17:12
  • Gerçek işsizlik yüzde 1105 Ekim 2012 Cuma 17:10
  • Büyük tehdit: O esirler idam edilebilir!05 Ekim 2012 Cuma 17:08
  • İtalya: Esed provokasyonlara son vermeli05 Ekim 2012 Cuma 16:28
  • 11 Yaşındaki Çocuk Buldu05 Ekim 2012 Cuma 16:15
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim