• BIST 73.391
  • Altın 132,849
  • Dolar 3,5219
  • Euro 3,7585

    Anestezi ilacıyla öldü

    29.04.2010 10:15
    Anestezi ilacıyla öldü
    Anestezi teknisyeni olan hemşirenin ölümü anestezi ilacıyla oldu
    Anestezi ilacıyla öldü Anestezi ilacıyla öldü Anestezi ilacıyla öldü
    GAZİANTEP Çocuk Hastanesi"nde 2009"dan bu yana anestezi teknisyeni olarak görev yapan hemşire Serpil Yılmaz Yıldız"a telefonla ulaşamayan eşi Sinan Yıldız, eve geldi.

    Kapının kilitli olduğunu gören Sinan Yıldız, çilingir yardımıyla içeri girdiğinde eşinin cansız bedeniyle karşılaştı. Yapılan otopside, hemşire Yılmaz"ın, ayak parmağından damarına aşırı miktarda anestezi ilacı enjekte ederek hayatına son verdiği belirlendi.

    Yıldız"ın cenazesi toprağa verilmek üzere memleketi Adıyaman"ın Besni İlçesi"ne gönderildi. - DHA
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, Türkçe karakter kullanılmayan ve kişilik haklarını hiçe sayan yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
    Diğer Haberler
    Tüm Hakları Saklıdır © 2007 Aydın Post | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 0256.226 61 64 | Faks : 0256.226 61 64 | Haber Yazılımı: CM Bilişim